Kreatyna redukcja

, , 1 Comment

pearl-harbor-80388_1280Od dłuższego czasu nasze wolne chwile wypełniają zdrowa dieta oraz trening ściśle dostosowany do naszych potrzeb oraz możliwości. Jednakże po dłuższym czasie naszych starań, zmieniamy podejście do treningów i zamierzonych efektów, wynikiem czego może być nagła zmiana planów treningowych. Jeśli chcemy nagle zastosować u siebie kurację kreatyną na redukcji, musimy się zaznajomić na poważnie z tematem, gdyż nieprawidłowe zażywanie preparatu w tym okresie, może przynieść wręcz odwrotny efekt. Jeśli wcześniej mieliśmy już jakąś styczność z kreatyną, warto skupić się na preparacie, który działał na nasz organizm. Większość sportowców uważa, że najlepszą dawką stosowania tego suplementu jest około 0, 07 g x kg na dobę, która jest ściśle związana z naszą masą. Zalecanym okresem do jej zażywania na redukcji jest od 4-8 tygodni, z możliwością zrobienia miesięcznej przerwy. Można stosować ją nieprzerwanie przez wiele tygodni, jednakże wtedy należy znacznie zmniejszyć jej dawkę. Przy stosowaniu kreatyny należy pamiętać o właściwym nawadnianiu organizmu.

 

One Response

  1. Roman

    Sierpień 18, 2017 1:03 pm

    Stosowałem w życiu dziesiątki suplementów, a od lat numerem 1 w okresie budowania siły i masy mięśniowej, jest najzwyklejszy monohydrat kreatyny, osobiście wolę kupować większe opakowania np. 1 kg http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Creatine_Muscle_Max-opis33925.html ponieważ mam pewność, że starczy na długo i wyjdzie bardzo ekonomicznie. W zależności od osiąganych na cyklu efektów decyduje się albo na przerwę po wyjedzeniu około 500g ,albo przedłużenie cyklu.
    Zapamiętajcie – podstawowy błąd to szybkie kończenie cyklu i schodzenie z kreatyny ,a już tym bardziej robienie sobie wtedy przerwy lub luzu dietetyczno-treningowego , stąd później te ‚spadki’, o których się czyta na różnych forach, od momentu odstawienia kreatyny.

    Odpowiedz

Leave a Reply